Qie Syah Cheyn Ta Que

Assalamualaikum semua...


Selamat kembali membaca kisah aku yang x seberapa ini...last aku stop dekat bagaimana kamu dua mula menjadi kekasihkan..... bagi yang x ingat or nak baca dari mula ni link dia:

First Love Part 1 & 2
 First Love Part 3

Dan inilah sambungannya iaitu...

Part 4

- lepas aku declare yang aku nak jadikan dia teman wanita aku maka bermulalah kisah cinta kami
- Masa tu adalah bulan 11/10 x pasti sgt
- kami dua sama ada contact guna or guna phone jer
-kami dua x pernah lagi dating jadi masa tu lom dating2 lagi
-cinta budak2 la katakan hahaha malu2 lagi
- tapi yang lawaknya..dulu aku pernah try ngorat klasmate dia masa dia di Limbang dulu...nama klasmate dia Fiona
-rahsia tu terbuka masa aku tunjuk kat si S tu lukisan komik yang pernah aku lukiskan n dalam tu ada nama fiona sbg watak utama dia ahahha...merajuk gila dia time tu...
-nasib aku pandai pujuk dia...aku kata aku sayang dia jer n aku x da feeling lg da dkt si fiona tu
-fuh...terpujuk jugak dia dekat aku hehehe
-aku jugak pernah teringat masa tu aku ada mintak pic si S tu
-dia bagi tapi dia bagi pic dia masa kecik dulu
-tu takpa lagi... dalam pic tu dia dimekap oleh makcik dia...tebal nye gincu dengan mekap hehhe
- comel gitu hehehhe...siap pakai blouse lg tu hehehe
-kami masa tu slalu gak balik sama tapi setakat dari kelas sampai laluan luar blok kelas jer ahaha
-sebabnyer adalah dia ada saudara dekat situ n dia x nak hubungan kami diketahui keluarganya..
-agak terlarang jugak la cinta kami nie hahahha
-kisah cinta kami tu berterusan hingga akhir tahun n ia bersambung pulak ditahun seterusnya
-nak tahu sambungan dia?
-Nantikan hehehe
Assalamualaikum....

0 comments:

Post a Comment