My First Love


how r u doing guys? ahaha disini saya nak sambung balik kisah cinta pertama saya yang saya cerita aritu... enjoy..
Kalau nak baca dari mula ini link nya...
First Love Part 1 & 2
First Love Part 3
First Love Part 4

-Masa tu adalah tahun 2007 dan aku adalah pelajar tingkatan dua (mudanya)
-Hubungan aku dengan si S tu menuju ke tahun yang baru
-Tahun nie lain sikit dan sangat aku suka skali..sebabnya...
-Aku SAMA KELAS DENGAN DIA!!! hehehe ye aku dipindahkan ke kelas 2A tahun tu sebab prestasi aku bagus...
-Masa tu kami masih lagi berutus surat walaupun dalam kelas yang sama sebab kami berdua malu nak bercakap haahha...walaupun pernah berjumpa...kenyataannya kami berdua xpernah cakap apa2 dengan satu sama lain untuk masa yang lama...muahahha skemanya
-Tapi yang romantiknya pasal kami berdua...walau x pernah bercakap tapi kami faham satu sama lain dan menghantar perasaan dengan cara ini:


-Hehehe hanya dengan bertukar pandangan...aku dan dia berkomunikasi hehehe..ape ke pelik cara tu ahahha
-Kami macam tu sampai lah masa untuk sukan tahunan dan acara tu la yang mengubah segalanya
Aku masa tu join kawad kaki dan dia pun sama jugak tapi aku amik kategori Pasukan Pakaian Seragam dan dia ikut Rumah Sukan iaitu rumah sukan ungu...
-Dah abis kawad tu aku memberanikan diri bercakap dengan dia dan ayat yang pertama aku cakap adalah:
*Kitak ok ka? Camni kawad tek? Sakit kaki ka? Mun sakit duduk lok ok... ( Awak ok ke? Macammana kawad tadi? Sakit kaki ke? Kalau sakit duduk lah dulu ok....
-Dia pun menjawab yang dia ok...n masa tu kami dua terus duduk bersama dekat atas rumput tepi trek lumba... adalah macamni kami dua masa tu hehehe


-Comelkan? hehhe tu la first time kami berdua duduk sama...n kami x duduk berdua je tau...ada kawan2 dia n kawan2 aku..jadi kami x berduaan hehehe
-Kami semakin rapat sejak dari tu... 
-Setiap kali ada acara kami dua duduk sama
-Pada keesokan harinya aku ada acara lompat tinggi
-Agak2 nya ada macamni x postur aku lompat masa tu ahahha...perasan


-Lepas abis acara tu aku terus pergi duduk dengan dia.. dia plak tengok belakang baju aku kotor terus dia bersihkan hehehe (Sweetnyer....)
-Disebabkan penat sangat aku x duduk masa tu tapi aku baring tepi dia.. bukan baring dekat dia k...jangan salah faham...aku baring tepi dia jer... n dia siap kipaskan aku masa tu

-Thanks my Baby hehehe
-Masa kami dua haus...kami dua jalan sama2 jalan ke gerai depan kompleks sukan beli air n makanan... aku belanja air dan dia belanja makanan...masa tu terpikir plak nak buat cmni


-Tapi takut dia x sudi pulak jadi..xpe la ek hehehe
-Tapi bahagia sangat masa tu...rasa nak balik ke masa tu ada jugak tapi..xpa la..
-Biar ia menjadi kenangan manis yang sentiasa ada dalam ingatanku...
-Thank You for that happy moment ....
-Sampai sini jer cerita kali nie
-Jumpa lain kali k..
-Assalamualaikum....

0 comments:

Post a Comment