Mimpi Yang Kepelikan Kebangatan Hahahaha

Assalamualaikum Guys n Gurls

Tajuk Hari ini... MIMPI


Aku tahu mimpi tu mainan tidor...tapi malam tadi mimpi aku memang mengusik kalbu uhuhuhu..... terasa jugak la dengan mimpi aku malam tadi.... Baiklah inilah apa yang aku mimpikan malam tadi....

- Aku sedang berkumpul dalam sebuah dewan yang besar yang ada dua tingkat
- aku masa tu dalam sebuah barisan dan dalam barisan tu ada sebilangan dari mereka rakan kelas di IPG dan bercampur dengan rakan kelas aku masa di sekolah menengah dulu iaitu kelas 5A
-Aku tak tahu apa motif kami berkumpul tapi masa tu kami pakai pakaian sukan..
-Kisah yang pelik bermula dari saat kawan aku Wendy memanggil nama aku dari balkoni tingkat atas ( sebab tu la aku cakap dewan tu ada dua tingkat)
-Aksi wendy masa kalo x slah macam nie

- Dia masa tu menjerit dekat aku dan ini yang dia jerit
" Dah mula ka Azhar?"
-dan aku jawab belum... mula apa aku pun x tahu hahaha
- yang buat dia menggumit perasaan adalah lepas aku jawab kawan aku.... dekat tepi aku ter lihat Si S iaitu ex pertama aku sedang melihat aku di tepi dewan.. dan dia tegur aku bertanyakan khabar...x sangka leh dengar suara dia setelah sekian lama...walaupun dalam mimpi...
- walaupun x lama tapi huhuhu..... ok2 sambung balik pasal mimpi
- kami memulakan larian...dah mcam larian jogathon dah aku tengok...tapi aku ari akhir skit sbb nak stretching dulu....
- Tempat kami lari tu macam laluan dalam taman...
-masa aku lari tu la yang pelik ckit ahhaha
-macam2 orang aku jumpa...
-dari junior aku dsekolah menengah
-ke EX girlfriend aku yang kedua pulak ada jugak ahaha dia macam masa tu nak panggil aku n nak merayu sesuatu dkt aku...tapi aku macam xleh brenti lari masa tu
-terjumpa plak gadis yang pernah rapat dengan au dulu...nama dia Y****** hahaha unik nama dia..susah nak lupa...dia cakap dekat aku masa tu napa status aku macam menyindir dia semalam ahahha...
-mungkin sebab musabab aku teringat dia adalah sebab aku ter jumpa dia dua hari lepas...x sangka plak...
-baru aku teringat...cara aku lari masa tu pelik ahaha...kepala dekat dengan lantai msa tu n kaki aku memanjang kebelakang hahaha macam nie kot


-agak2 mcm tu la aku lari sepanjang mimpi tu ahahha
- macam tu la kisah kepelikan mimpi aku malam tadi hahaha
- walaupun mgkin x cukup pelik bg korang tapi ia cukup bagi aku ehhehe
-ketawa sorang2 plak aku ingat balik mimpi tu.... tapi terasa sikit la sebab teringat dekat orang2 yang pernah mengisi hati ini hahaha...
-sampai tu je la k...
Assalamualaikum

0 comments:

Post a Comment