Coming Home Part 2






hehehe kalao baca dari tajuk post mesti dah tau kali ni aku post pasal apa ek? hehehe ye kali ni aku nak cita sal balik rumah

bila cita sal balik rumak aku mesti teringat dengan lagu ni


korang bukak la k..nice song...baru jer kuar (rasanyala hahha)

kali ni aku balik semestinya bertemankan roommate aku yang owsem iaitu mohd nur firdaus bin jaapar

ni pic dia
hensem x? hehehe

aku balik hari esok merangkap Hari Jumaat Penghulu kepada semua hari....
Guna Bas Freesia pkul 9.00 pagi

walaupun 'Flight' hari jumaat tapi aku dah siap packing ari rabu dah ahahha semangat la katakan...

walaupun begitu..nervous pun ada gak sebab 2 bulan dah x balik rumah ahhaha
apa la berubah rumah aku tu..
nak jumpa keluarga tercinta lagi hehehe

agak menggigil diriku ini

walaupun excited nak balik tapi ada satu lagi perasaan yang melanda diriku ini dalam keaadan begini iaitu sedih
nak tau kenapa aku sedih?

sebabnya nak meninggalkan IP selama 3 minggu
rindu pulak dengan gelagat rakan2 di Ip ni nanti...
ye la dah masuk 1 tahun dah aku study cnie..
kami semua dah macam rakan dah...
I love you all...

huhuhuh



hampir terjatuh jugakla air mata ku
tapi redahi jalan yang berliku liku liku hahahha

tapi x pe...next sem leh jumpa lagi kan..
insyaallah...
harapan aku korang janganlah lupakan aku ...
n don wori aku x kan lupakan korang jugak....

Banyak kenangan aku dapat sem nie...
dari pergi Gua Niah bersama2
Main badminton n pergi dinner
sambut birthday besar2 an..
macam2 la
 arap next sem akan lebih banyak kenangan kita dapat cipta
aku nervous gak sal satu benda next sem nie sebab aku dipilih menjadi ketua PRS
tapi insyaallah aku akan pikul tanggungjawab itu dengan sedaya upaya aku..

ok guys


meet u guys when i get back home

n thanks for reading... 
for all my IPG friends.. happy holiday n happy Gawai
Gayu Guru Gerai Nyamai..

Assalamualaikum...

0 comments:

Post a Comment