To My Twin Baby



Selamat petang semua...
Post kali ni di tuju khas kepada my twin baby boy and girl that i love so much
both of you are the apple of my eye
Papa love you both with all Papa's heart...
don't be naughty okay...
Firstly to my baby boy..

Awang Noor Izzha Qieraziey

jangan slalu kacau your baby sister okay
nanti baby sister nangis jer...
x boleh macam tu k..
'ayie' sebagai abg patut jaga adik tu betul2
kalo abg tak nakal2 nanti 
papa balik papa belikan aeroplane yang abg nak tu ok?
dengar cakap mama k n jangan slalu berebut toy dgan adik
kan papa dah beli untuk abg and adik
tak mau berebut ok?
that's my baby boy
rindu sangat nak dengar abg punya gelak
rindu nak kish pipi abg yang tembam tu..
wait for papa k...
jangan lupa kish mama untuk papa k..
sayang my baby boy ayie so much...
Secondly to my cute and chubby baby girl

Dayang Noor Izzaz Qiewaniey

my lovey princess 'aneey'
walaupun adik lewat 3 minit lahir dari abg ayie
adik tetap adik abg ayie ok?
aneey dengar cakap abg ok
jangan nangis2 k
my princess kan tabah n kuat
macam mama nya jugak
be a brave and kind hearted girl k
kalo ada orang kacau adik cepat2 kol papa k
nanti papa marah orang tu
no one mess with my baby girl
aneey...make you mama happy always k..
walaupun papa x da dsitu sekarang tapi papa selalu ingat kan my babies
muahhh kiss khas untuk my baby girl's chubby cheek
tadi papa suruh abg ayie kish pipi kanan mama
sekarang adik aneey kish pipi kiri mama pulak k
sampaikan pesan dekat mama
yang papa sayang kat mama sangat2
papa love mama so much
thank you so much for giving birth to my babies that i love so much
only you are the woman in my life that can make me so happy
i miss you so much my wife
wait for me okay?
i'll be home soon
itu jer yang papa nak bagi tahu
diharap kata2 papa nie sampai dekat orang2 yang papa sayang sangat2
harap mama,baby boy and baby girl tak lupakan papa k
ingat papa selalu
ingat pesan papa
smile always
sekian....
with all the love in my heart
Papa

hehehe jangan terkejut guys...i don't really have kids at this time...but i really want to (legally of course) 
yang tu hanya imaginasi aku jer kalo aku ada anak kembar lelaki dan perempuan
sebab aku betul2 nak anak kembar kalau diizinkan Allah SWT la
entah la nape...dari dulu dah aku teringin anak kembar
n aku nak anak aku chubby camni


comel kan...
kalo diberi peluan aku nak jadi ayah kepada kedua-dua cahaya mata yang comel macam ni..

kalo x pun macam ni pun ok gak


sebab aku nak anak kembar ek...?
hurmm aku pun x pasti gak sebab musabab dia yang utama..
mungkin sebaby aku rasakan baby kembar nie senang nak handle sebab dia kuar dua skali ahaha sori yang perempuan ...hal ni maybe sensitif bagi korang..tapi aku rasakan
sebab aku nak baby kembar ni sebab x nak susahkan isteri aku nani..sebab aku x mintak banyak...skali baby kembar cukuplah hehehe...
takla dia penat sangat hehhe
sekaligus jer heheheh
Persoalannya adalah:
sapa EMAK kepada dua bakal zuriat aku tu merangkap ISTERI awang azhar bin awang jaffar tu?
Dia adalah
....
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...

dia ini


ataupun ini


hahaha aku sendiri pun belum tau hahaha
aku no komen buat masa nie hahaha...
jodohkan ketentuan ilahi n kita sebagai manusia hanya mampu merancang hehehe
tapi aku ngaku time ni hati aku memang dah di isi...
nama dia....

Biarlah Rahsia 
sampai masa yang akan di umumkan kelak ahahha
dah macam pengumuman artis jer hahahah
ok la peeps ..itu saja untuk kali ni
jangan lupa comment kalo ada apa2 nak dikongsikan k..hehehe
saya sudi membaca komen dan luahan anda
jangan lupa doakan saya dapat anak kembar k nanti heheh


kenang aku dalam doamu
ehheheh saya hargai jasa baik kamu semua
seperti saya slalu tulis di kahir post saya
SMILE ALWAYS k
take care...
Assalamualaikum dan selamat malam...
Sweet dream


0 comments:

Post a Comment