Kosong



Najwa Latif - Kosong Chord

Intro: Am Dm G C E

Am
Kau melihat diriku
Dm
Seperti sesuatu
G
Yang mencabar dirimu
C E
Akal dan mindamu
Am
Kau mendustaiku
Dm
Kau bilang mereka tak tahu
G
Siapa diriku
C E
Sedangkan kau juga begitu

Am
Segala kata cacian
Dm
Yang telah engkau berikan
G
Membuatku rasa
C E
Kosong...kosong

Am
Setiap detik diperhatikan
Dm
Kau cari cara putar belitkan
G
Kau jadikan diriku
C E
Kosong...kosong

Am Dm G C E

Am
Kini aku bangkit
Dm
Membuktikan yang ku tak sakit
G C E
Dengan segala perit yang kau berikan
Am
Kini aku pantas berjalan
Dm
Bergerak ke hadapan
G
Dan akan ku buktikan
C E Am
Siapa diriku yang sebenar
Dm G
owh..owh..
C E
Kosong...kosong

Am
Segala kata cacian
Dm
Yang telah engkau berikan
G
Membuatku rasa
C E
Kosong .. kosong 

Am
Setiap detik diperhatikan
Dm
Kau cari cara putar belitkan
G
Kau jadikan diriku

C E
Kosong...kosong

Am
Segala kata cacian
Dm
Yang telah engkau berikan
G
Membuatku rasa
C E
Kosong .. kosong

Cak! hahaha mesti korang terkejutkan kenapa post kali ni dimulakan dengan lirik  lagu... aku pun terkejut jugak hahaha...xdala
Kisah sebenarnya camni...tadi aku mintak lagu baru dengan kawan merangkap jiran 
depan bilik aku lalu dia berilah lagu2 baru yang dia ada...
dan lagu Kosong oleh Najwa Latif adalah antara lagu tersebut...
Lagu ni dalam video yang disertakan dengan lirik...jadi masa aku edngar dan baca lirik lagu ni...reaksi aku macamni

macam ni


like this


and this


macam2 aku rasa...huhuhuhu
nak tahu tak kenapa?
sebabnya lirik lagu tu membuakan aku terkenang dekat seorang wanita yang pernah hadir dalam hidup aku....

orangnya adalah:
My first ex-girlfriend
dia la yang pernah mencuri hati ini... tapi yang buat aku pasrhhhaahhhhhh dengan dia tu adalah sikap dia lepas kami break tu..
ye la aku tau kalau dah break x leh rapat macam dulu..tapi dia ni dah teruk sangat dah cara dia layan aku lepas break...dia benci aku macam aku yang mintak break..padahal dia yang mintak putus..hairannnnn


what's wrong with you woman?!!

betul la kata orang..dulu masa cinta dan sayang semuanya indah...tapi bila dah break semuanya napak busuk dan keji...
x baik camtu..sepatutnya kita mula baik...akhirkan la dengan baik jugak...
ni tak... dia tegur pun x...sampai 3 tahun xpernah kami cakap panjang2..kalo ada pun ayat pendek2 jer...tupun kalau terpaksa..kalau  x..idaknya nak dengar suara...
satu g yang buat aku makin kecewa tu adalah dia x nak mengaku yang dia pernah ada hubungan dengan aku sebelum ni...siap kata xpernah kenal pun aku ni....

huhuhuh kenapa la sampai macam tu sekali dia benci kat aku...apalah salah aku ni... hina sangat kah aku ni dalam hidup kau sampai kau kata dekat aku yang kau x nak ingat lagi apa2 yang pernah berlaku antara kita dulu.... 
tu la gadis yang sampai sekarang mengecewakan diri ini....

okaylah...sampai sini jerlah nukilan aku kali ni.... harap anda semua enjoy baca k...hehehe...k da x nak sedih dah...nak sambung buat assignment BMK n PJT plak ni...adios...have a nice day and don't forget to smile especially to all the cute girls out there...  i love to see cute girls smiling..it brighten up my day...k jumpa lagi...
Assalamualaikum...


0 comments:

Post a Comment