Perkahwinan Suatu Yang Suci . . .


wassup guys....
apa khabar semua?
lama dah aku x post something dekat papar muka blog aku yang biasa2 ni kan...
eh lupa pulak...
Dengan Ini Saya Memegang Mohor Saya Sendiri


mengumumkan bahawa kita dah masuk hari ke-7 PUASA
yeayyy... bangga nyya...

bagi yang x tahu... orang muslim dah seminggu menempuhi puasa di bulan ramadhan
Puasa dibulan ramadhan nie ada dalam rukun ISLAM ek...
jadi janganlah anda mengingkari suruhan Yang Maha Esa ek..




lagipun best sangat puasa...
rasa lebih bermakna hidup ni kerana masa ni la kita diduga dan kita membuktikan bahawa kita mampu menunaikan kewajipan kita....
Sapa setuju angkat tangan macam saya


ahahha

Okay guys and gurls... back to our topic for the day...

PERKAHWINAN



ari ni aku nak kongsikan pengalaman aku menghadiri beberapa majlis perkahwinan...

hahaha mesti korang dah naik jemukan baca aku tulis pasal kahwin kan
dah kemaruk sangat ke aku ni ahhaha



hahaha sori la... masa ni aku ada idea tentang ni jer hahha..
jangan risau ek... aku x kemaruk sangat sampai sanggup produce anak luar nikah or kawin free hehhe
masih waras lagi otak aku ni..
aku nak kahwin dengan cara yang betul dan memuaskan hati

dah kerja n ada semua yang patut barula aku kahwin...
jangan lupa datang k hahaha

okay... arini aku x banyaka tulis sebab idea cikit jer... jadi aku santapkan pandangan anda dengan pic jer ek..

enjoy...


ni masa 1st time aku menghadiri majlis persandingan di hotel... RH Hotel Sibu... sori la x da pic pengantin sebab gambar sekarang xda dlm lappy aku... chyosamidha




ni masa aku balik untuk cuti akhir sem 2 iaitu pada bulan 6
ni aku hadiri perkahwinan saudara kepada saudara aku ahhaha maksudnya saudara aku jugak..
rasanya la hahahah... nama dia kami panggil Kak Yot and pasangannya Along..
gambar tu masa akad nikah dieorang... tema masa tu adalah pink.. nguahahha


ni masa persandingan dieorang keesokan harinya di dewan serbaguna SK Abang Amin...
temanya adalah grey hahaha... 


ahahha ni tengah buat aksi untuk photoshoot album kahwin ahaha n aku masuk sekali hahah..
pelik kan gaya kmiorang..

okay skrang untuk pic masa pkahwinan anak buah aku hahaha... tuakan anak buah aku... korang nak tahu tak bahwa aku ni sbnrnya dah ada cucu ahahha...

ok dipendekkan cerita.. bapak aku lahir jauh jarak dari kakaknya sehinggakan anak kakak bapak aku sama umur dengan bapak aku... jadi korang faham2 sendiri lah ek ahhaha...

kali ini pun di RH Hotel...


saja nak promote lampu bling2 ahahha
Baiklah...mari kita mulakan ek...
Perkahwinan kali ni raja sehari nya ada dua dan kedua2 pengantin lelaki adalah anak buah aku...
Yang pertama adalah

En. Maslino dan Cik Nur Azila


dan En. Maslio dan pasangannya Cik Nurfahara



simple je kan pelamin diorang.. yang penting dah diijab kabulkan hahaha... tapi still smart...


ni gambar pengantin Maslio dan Nurfahara dengan Datuknya merangkap Bapak aku hahaha


ni saja2 jer hahaha...kmi duduk depan n dekat dengan pelamin sbb kami keluarga terdekat hahaha..



sebelum balik sempat lagi kami berposing di atas pelamin hahaha... yang berposing dengan aku tu bukan awek aku ek... tu adalah Dayang Noor Afiza Binti Awang Jaffar iaitu kakak aku hahaha..


ni abang aku Awang Hafiz Bin Awang Jaffar dan Bakal Isterinya Safarina Binti Haji Saibi...


foto bersama famili terdekat nguahahha



dekat depan pintu dewan persandingan pun sempat berposing gak korang ni ahahha

baiklah...sampai disitu sahaja nukilan aku untuk hari ini... harap anda enjoy baca... kalo ada apa2 nak kongsi anda dipersilakan mengomen hahaha....

Baiklah sebelum saya tutup entry kali ini... 
santaplah mata anda dengan pic comel anak buah baru aku bernama Arry (tak tau ejaan betul ahah)
comelkan dia...



handphone aku jugak jadi mangsa budak kiut ni ahahha




Hahaha Arry buat muka kiut hahaha... enjoy n jangan lupa senyum macam Arry k...
May Peace Be Upon You....

0 comments:

Post a Comment