BALIK ke RuMaH

Assalamualaikum....

Menjeling menjeling ku bertentang...wasehhh...hahaha hepi btoi la dapat balik rumah cuti nie...seminggu tu...sapa x suka.....ehhehehe...kepada rakan2 yang x balik...jangan risau....nanti ada cuti 1 bulan lepas exam...balik la anda puas2 hehhehe...d rumah...macam aku buat...tp yang penting...aku makan lebih banyak dcnie hahahha......gila x nyer...makanan jer ada drumah...jadi apa lagi...aku bedal la hehehe....malam tadi sempat jugak aku tlg kakak aku merangkap Dayang Noor Afiza Binti Awang Jaffar merangkap lagi sebagai Guru Pendidikan Khas membikin topeng untuk lakonan kanak2 yang bertajuk Perlumbaan Arnab dan si kura-kura dan inilah hasilnya hehehe.....

Chomey x? ehehhe...pandai jugak ek aku melukis hehehe...okla geng..samapai disini saja nukilan aku...enjoy dan asalamualaikum...

0 comments:

Post a Comment